May 04, 2010: Jumpa Jejak

0 comments

sambil menunggu Compilation settle dalam berjam lamanya di office Engineering ni..aku terjumpa satu dunia, dunia lirikku. aku terjumpa satu wajah dan perwatakan.wajah kawan dlm kepala otakku.menjelma bak hologram. ingin aku berbaik dan membuat teman. mungkin bisa menggantinya? lalu terkelip digital penganugerah terunggul. aduhai! baru aku tahu jejak itu..penah penah dilalu. mungkin 5 kali.wah! hebat sungguh. kini aku tanamkan tekad untuk mengejar, melalui jalan itu, cita-cita dan rasa..aku terus mencari arus agar tak bisa berdengus..perjalanan hidup ini, mencari, berlari, melompat lalu terlipat. lalu bangkit berlari agar tak sesat...

Yeah! jejak itu di cita jadi impi..

akulah gagak pemecah skala. Bangkit melawan Phoenix dalam dunia lirikku.Nanti...


Zel | office at TPM | 12:50pm