HARI INI KISAH HARI ITU..

0 comments







skang ni I kat rumah mertua di Puncak Alam..huhu..
ape yang baru aku tau harini i
alah 'CIMBClicks'..
aku pernah register CIMBclick mase die mule2 launch dulu..tiap jadi student UTM Skudai..
tapi yang sengalnye, aku tak penah gune..tau je ade tapi tak penah gune..
hampehnye diriku ini..

semlm my mother in United Kingdom ask me to transfer money from my acc
to my father's acc sbb one of Nissan Cefiro VIP akan menggegar
kan KL..hehe.punyela malasnye aku nk kua rumah p bank sbb panas terik macam sahara, kucing2 kat rumah ni pun masing2 berwajah 'toye' dan
lemau sbb panas.









aku lagi
la.huhu..ape lagi, time
nila aku belajar menggunakan
CIMBClicks..masalahnye nk ingat balik ID and password tu yg hampeh...dgn menggunakan
kepakaran Hacking yang aku ade..akhirnya kini pasti, ku merasai CIMBClicks..sonang bai tu..
transaction die dgn maybank2u pun ade same gak.
(walaupun aku tak penah gune internet banking..hahah)

sume clear..esok aku boleh try Nissan Cefiro VIP meredah keheningan KL..hahahaha..
tamat cerite CIMBClicks..ade gune gak hacking-knowledge yang aku study...Remember!! HACKING for GOOD!!not for 'GOODs'...

OK..for music, aku tadi ade dgr lagu Search dari MP3 Player wife aku, title GITA RAMA SITA, kalau tak salah la..
then aku ade idea, skang aku tgh cari lagu2 yang ade elemen jawa tradisional..hehehe...ape aku nk buat?tunggu dan lihat...hahahaha